Wednesday, May 29, 2013

~Invited To A Winner's Ceremony~

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua!!!Salam hari rabu.  Semoga hari-hari yang kita lalui baik-baik saja.  Itu yang selalu diharapkan.  InshaAllah.  Mudah-mudahan sentiasa diberi keberkatan dalam menempuh hari-hari mendatang.

Isnin lepas, aku dapat kiriman email daripada organizer Ebook Competition.  Emailnya berbunyi seperti yang tertera di dalam gambar.  Aku dah print screenkan email yang dikirimkan pada aku.

Jemputan menghadiri ke majlis yang dianjurkan oleh mereka.  Esok adalah harinya dan aku akan menghadiri majlis tersebut bersama sahabat aku Mira Mokhtar sambil ditemani oleh SIL.  Dia memang patut ada.  Terima kasih pada semua yang sentiasa menyokong dan memberi ruang kepada kami.  Dan tidak lupa juga kepada semua yang sentiasa memberi kata-kata positif kepada aku.  Nantikan entri mengenai majlis itu pula ye.

Sekian...







                                                                                                                     

No comments: