Thursday, May 30, 2013

~Kuala Lumpur, Kami Datang!!~

Assalamualaikum...

Selamat pagi khamis!!Ini adalah entri schedule.  Dalam masa entri ini dipublish, mungkin aku dalam perjalanan ke Kuala Lumpur.  Hari yang dinanti-nantikan telah tiba.  Aku ke KL atas urusan yang aku ceritakan di entri pagi semalam.  Dalam pada mahu menenangkan diri ada juga terselit perasaan berdebar-debar. Hehehe..

Kami ke Kuala Lumpur menaiki bus ekspress.  Doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik ye.

Lokasi kami berdekatan di sini.  Bolehlah jenjalan kejap kat KLCC tapi idokler kami bershopping.  Mungkin.

Inilah yang aku maksudkan KAMI.  Ini gambar kami bertiga masa ke KL jugak untuk menghadiri audition kotex memberku.  Hari ini kami bertiga kembali lagi ke KL.  Aku pergi dengan izin suami ye.  Sebab hari tu ada yang bertanya aku ke KL laki tahu ke tak?Takkan aku tak minta izin kat laki den.  Soalan yang tak masuk akal.  Kot iye pun tanyaler soalan yang best-best didengar.  Fuhh!!Peluh-peluh dahi nak jawab soalan yang macam-macam tu.  Kalah retis.  Sekian..Doakan yang terbaik untuk hari ni ye.

sumber gambar dari google







                                                                                                      

1 comment:

fazilzura said...

lor , lepak klcc kew..

dkt sgt2 ngn opis