Pages

Thursday, May 16, 2013

~Petang Semalam~

Assalamualaikum...

Seperti biasa di waktu lunch aku menjadi penunggu gua.  Ampunkan kami penunggu gua.  Hari ni masih berpuasa so aku tak ke mana.  Rehat di tempat sendiri dan macam biasalah. Melakukan aktiviti kegemaran.  Update blog!!!

Okey, ini cerita petang semalam. Sejurus pulang dari kerja. Mula-mula memang aku bercadang nak ke Tesco dengan nana sebab nak cari hadiah untuk teacher dia. Sekali tu, mak aku call nak ajak ke Tesco jugak sebab nak beli beras.  So, apa lagi mari kita buat rombongan cik kiah ke tesco.

Tunggu my SIL aku balik.  Adik aku memang tak join punya.  So yang pergi aku, my mom, sil, adriana, ammar dan juga nayli.  Yang ditinggalkan ayah dan adik aku.  Mak aku masuk ke marketnya sebab nak beli beras dan sedikit barang dapur.  Kita orang terus ke kedai cenderahati.

Lepas dah settle haruslah bawak budak-budak ni ke sini.  Kebetulan ammar merengek nak naik kereta yang sudahnya dia menangis nak turun.  Jom tengok gambar.

Gegirl je yang naik akhirnya.

Beria-ia si nayli, siap tukar-tukar gear.

Nana dan nayli.  Mana ammar?

Ammar dah melarikan diri dok dalam troli.  Semalam tak tahu apa yang ditakutkannya?Aku pun confuse sebab selalu ok je.

Mainan terkahir barulah dia naik.

Ammar dah ok.

 Kakak nana.

Last sekali nayli,sayang obek. Lepas tu, kita orang tapau makanan je makan kat rumah.  Itu saja cerita petang semalam. Bersambung di lain entri.








                                                                                                       

No comments: