Monday, April 29, 2013

~Ole-ole Dari Langkawi~

Assalamualaikum....

Selamat tengahari..Alhamdulillah. Gendang gendut tali kecapi kenyang perut harus senang hati. Heeee. Perut sudah pun diisi tapi lauk hari ini tidak kena dengan tekak aku.  Tetiba rasa mual pulak. Atau aku banyak makan ole-ole dari langkawi ni. Heeeee..

Nak tengok apa ole-ole dari langkawi?Alah, mesti korang dah dapat agak. Kalau pi langkawi apa lagi yang nak dibelinya kalau bukan coklat.

Tadaaa..Inilah coklat-coklatan yang dibawa pulang oleh asben. Minggu lepas dia berkursus di Langkawi selama 4 hari.  Tapi bukan semua coklat ni untuk rumah. Ada yang orang kirim.

Ini memang kena beli.  Aku pesan suruh asben beli dan sekali 3 fm dibelinya. Cepatlah penuh peti ais aku dengan fm ni.  Heeeeee...

Okeylah, cukup dulu ceritanya sampai di sini. Sudah, cukup cukup sudah..cukup sampai di sini saja.  Nanti cerita di lain entri.  Tetiba pening kepala.  Tatata...






                                                                                                          

5 comments:

Kakzakie said...

Kalau ke Langkawi tak beli coklat dan FM memang tak sah Fida..

Fizah said...

coklat daim wajib ado...yeahhh...!!

adianiez AIDA said...

i like FM tshirt tu!!!

rina_mazlan said...

nak daimmm...

Orked said...

sedapnya cekelet...