BE MY FRIENDS!!!

SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, April 29, 2013

~Dahlia Astro Mustika HD~

Assalamualaikum....

Aku kembali lagi. Ini sebenarnya entri schedule ye. Faham tak apa maksudnya?Bukan ditulis ketika waktu bekerja. Malam tadi aku taip sambil makan yee mee goreng. Hah gitu kekdahnya menulis blog. Heeeee...

Okey, nak cerita mengenai drama bersiri Dahlia di Astro Mustika yang menggantikan drama bersiri Sehangat Asmara. Aku tak tahu pun mengenai kisah kewujudan drama ini. Semalam petang aku ada siri ulangan dari episod satu dan aku pun tertengoklah drama ini. Bila dah tertengok makanya aku akan mengikuti drama ini sampailah ke endingnya. Tengok pun macam menarik je dan yang paling aku nak katakan dah lama tak tengok Hans Isaac berlakon. Atau aku yang tak perasan dia berlakon. Aku suka tengok dia berlakon masa drama Kutub Utara Kutub Selatan. Korang tahu tak drama tu?Lama dah drama tu.

Aku ada google tentang sinopsis drama ini.

SINOPSIS DAHLIA

Drama yang mengisahkan seorang wanita bernama Dahlia(Dira) yang terpaksa hidup bersama suaminya Razman (Hans) yang berlaku curang. Dahlia akhirnya tekad untuk bercerai dan membina hidup baru. Penceraian Razman dan Dahlia adalah adalah disebabkan desakan Haliza iaitu teman wanita Razman. Setelah bercerai, Dahlia bertemu dengan seorang ahli korporat yang baik hati bernama Fuad. Fuad banyak menjadi pendorong kepada Dahlia yang telah ditipu oleh bekas suaminya.

Marilah sama-sama kita saksikan Dahlia setiap hari Isnin hingga Rabu di Astro Mustika HD sebanyak 40 episod jam 10 malam. :D
 






                                                                                                             
Jangan Lupa LIKE dan Tinggalkan KOMEN Anda Yea...:-)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...