Tuesday, April 2, 2013

~Episod Akhir RBDAB~

Assalamualaikum...

Entry petang untuk menghilangkan mengantuk.  Dah menguap beberapa kali ni.  Dan sebab utama aku gigih menulis entry ini adalah sebab mira mokhtar pun menulis mengenai entry yang sama.  Dengki kan??Heee.Nak cerita pasal drama bersiri yang selalu ke udara jam 7 malam di tv3.  Aku memang mengikuti drama ini dari episod awal sebab F.A.  Aku memang suka tengok lakonan fahrin.

Inilah barisan pelakon untuk RBDAB.  Part paling sedih time Ain tu meninggal lepas bersalin.  Berjurai-jurai air mata.  Over kan aku ni.

Apa kesudahan cerita ini apabila episod semalam terbongkar Firdaus itu sebenarnya anak kandung pada Hj. Ilham.  Sama-sama kita nantikan malam ini.  Aku memang tak sempat sampai rumah tapi dah siap-siap rekod.  Aku layan lambat sikitler.  Janji tengok esok boleh kongsi dengan mira dan sil.







                                                                                                                    

No comments: