Pages

Sunday, April 21, 2013

~Najwa Latif Di Mydin MITC~

Assalamualaikum...

Selamat petang. Wahhhh, hari ni catat rekod update blog di hujung minggu. Kan dah kata, kalau ada kerajinan tu semuanya menjadi. Cuba datang malasnya, satu apa tak jadi. Ini cerita sudah sedikit basi sebab kisah minggu lepas. Tapi sebab semalam tetiba asben tanya "tak ada pun cerita pasal Najwa Latif kat blog?" Apakah?Laki den baca blog aku tulis ni. Heeee...

So dengan ini aku tulislah entri ini. Ada gambar baru bersemangat sikit nak cerita. Najwa Latif di Mydin Mitc ahad lepas iaitu pada 14 April 2013. Sehari selepas aku balik dari audition kotex memberku. Kebetulan ahad tu asben cuti, so tengahari tu dia ajak ke Mydin. Semangat tol laki aku. Nak bawak nana tengok najwa latif.

So dalam pukul 3 lebih kami sampai di Mydin. Ramai dah orang di depan pentas. Aku dengan Adriana dah menyelit sementara asben aku dengan ammar pi cari troli. Persembahan ni sempena program Jelajah Sahabat. Kalau tak silap aku. Najwa keluar last sekali. Sebelum tu artis-artis lain yang aku sendiri tak berapa nak kenal. Yang tahu iamNeeta.

Jom layan gambar Najwa yang aku snap sebanyak 5 keping.

Tudia NL. Comel je. Nana tanya aku "kenapa najwa latif pakai baju kurung?" Heee. Maknya jawab "Okeylah. Kan comel."

Comel je Najwa Latif ni.

Bersiap sedia untuk nyanyi.

Masing-masing sudah berkerumun depan pentas.

Aku dan adriana di belakang je. Tapi masih boleh tengok najwa latif menyanyi. Itu jealah cerita mengenai minggu lepas. Lepas tengok Najwa Latig kita orang masuk ke mydin untuk membeli sedikit barang dapur.

Bersambung lagi di lain entri.






                                                                                                                      

No comments: