Pages

Thursday, April 11, 2013

~Dia Pilihan Hatiku,Pengubat Sakit Saya~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari. Cuaca mendung je di luar sana. Da lunch ke?Tengahari ni saya dibelanja orang. Alhamdulillah rezeki untuk hari ni. Semoga dimurahkan rezeki pada orang yang belanja saya.Kenyang sekali. Bila sudah kenyang secara automatik mata sudah mula menunjukkan mahu terlelap.

Untuk mengelakkan diri daripada tertidur saya mengambil keputusan untuk menulis di blog ini. Biarlah hilang rasa mengantuk yang menghantui diri. Nak cerita tentang ni lagi. Selagi tidak habis tarikh tamatnya selagi itu aku mahu menceritakannya di sini.

Sesungguhnya aku gembira walaupun itu hanya pencapaian yang teramat kecil sahaja. Hanya itu yang mampu aku lakukan untuk menggapai apa yang aku impikan.

Masih berkisarkan tentang pertandingan ebuku yang aku serta. Hanya menulis berdasarkan apa yang aku rasa sesuai dan logik. Akan tetapi aku sendiri rasa benda yang aku tulis jadi tidak logik. Heee. Abaikan saja.

Inilah pengubat sakitku minggu ni. Setelah membaca apa yang tertera di SINI, hanya senyuman yang terukir di bibir. Aku happy tapi ia masih dalam penilaian. Belum sampai kemuncak masih perlu untuk bertungkus lumus mempromosikan tentang ebook ini.

Seperti tidak percaya, kedudukan ebook saya yang berjudul Dia Pilihan Hatiku dari tempat keempat naik ke tempat kedua. Jangan terlalu yakin kerana keputusan masih boleh berubah kerana tarikh tamat untuk download ebook ini akan berakhir pada 25 April 2013. Apa yang aku harapkan agar korang sudilah membantu serta menyokong aku. Kepada sesiapa yang sudah download ebook aku ribuan terima kasih aku ucapkan. Apa yang terkurang harap dapat memberikan komen yang membina kepadaku. Pada sesiapa yang masih belum melakukan, sudilah kiranya membantu aku. Kalau tak nak baca pun tidak mengapa, hanya sokongan yang diperlukan.

Sekian.







                                                                                                                     

1 comment:

Cho Zila said...

akak belum buat lagi.. Insyaallah akan akak lakukan..