Pages

Wednesday, April 17, 2013

~Berfikiran Positif~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari. Korang dah lunch?Aku mestilah sudah lunch. Mana boleh lunch lambat-lambat. Nanti gigil satu badan, pening kepala. Lagi menyusahkan diri dan juga orang lain. Okeylah berbalik kepada tajuk di atas mengenai berfikiran positif.

Sejauh mana kita sentiasa berfikiran positif. Paling dekat contoh yang ada, adalah diri aku sendiri. Selalu banyak fikir yang negatif daripada berfikiran positif. Ermmmm, susah jugak kalau setiap masa yang menghantui diri adalah benda-benda yang negatif.

Cuma aku sedang belajar untuk berfikiran positif dan berfikiran terbuka dalam menghadapi beberapa situasi yang berlaku walaupun kekadang aku rasa macam benda tu tak berapa nak logik dan diterima dek akal. Positif okey!!!Harus positif. Korang pula macam mana?






                                                                                                                       

2 comments:

adianiez AIDA said...

kita memang kena positif walaupun perasaan rasa negatif hi hi hi...

Cho Zila said...

nak positifkan fikiranniler yang tak boleh... payah... moga kita berusaha ke arah itu..