Tuesday, October 2, 2012

~Bila Sudah Langgan Astro HD~

Motif utama langgan sebab drama Adam dan Hawa. Tension betul nak tunggu orang download kat internet. Hihihi. So sekarang dan buat masa ini aku adalah aktiviti lain sebelah malam iaitu menonton drama ini. Dah lama tak ikut cerita kat tv. Kalo tak memang tidur awal. Pukul 9 dah standby depan tv tengok masterchef sekali antara rancangan feveret aku. Suka tengok orang masak-masak nie. Rupanya best yea tengok dalam High Definition. Betul ketinggalan aku nie. So kesimpulannya dapatlah tengok Adam dan Hawa di rumah bertemankn seseorang.

Inilah yang setia menunggu aku. Adriana vs ain hawani. Dah mengantuk pun boleh tunggu mama. Mana taknya tidur nak dengan mama. Kena mama tidur sebelah, kena pandang muka dia baru boleh tidur. Ammar kalau dah mengantuk mana2 jea boleh lelap. Itu pun kadang mama jadi rebutan antara mereka. Belum lagi termasuk dengan bapak dia. Hihihi. Yang penting aku tahu mereka sayang aku!!!

2 comments:

Afasz said...

adam hwa ke tu :)

AkmaFaizal said...

kalau xmo tv lewat ari2 dek kerana Adam & Hawa..upgradelah ke PVR. bila dah Record, bila2 je bole tgk tau...mcm keje ngan ASTRO la plak..akeke :)