Pages

Tuesday, October 30, 2012

~Bila Sudah Ada Astro Beyond PVR~

Baru beberapa minggu jea pun guna pvr nie. Buat masa ini sangat berpuas hati bila ada pvr nie. Pada mulanya asben aku tak nak pun pasang. At last dia yang nak pasang. Nie gambar van depan rumah aku. Masa nie aku baru balik amik anak2 aku. Tengok2 da siap pasang. Wah bestnya. Orang lain dah lama ada aku baru nak menggunakannya.

Nak pasang nie just bayar rm50. Oklah tue bukan aku pun yang membayarnya. Kikiki. Dah ada pvr nie senang sikit untuk aku. Boleh rekod jea cerita yang tak sempat aku nak tengok. Lagi satu tak adalah aku nak berebut tv dengan asben aku. Dia tue suka tengok cite yang aku tak minat nak tengok. Sekarang tak yah nak tarik muncung panjang2. Hihihi. Sekarang nak tengok bile2 masa pun boleh. So tidaklah aku risau kalau aku terlepas drama Adam dan Hawa. Nak jugak sebutkan. :-) Oklah entry ini bukan untuk menunjuk tapi sekadar berkongsi. Jangan pikir yang negatif yea. Pada sesiapa yang terpikir nak pasang pvr bolehlah. Pada aku buat masa nie amat puas hati bila ada pvr nie.

1 comment:

rina mazlan said...

Ni mesti adam hawa punya pasalkan... hahha