Thursday, November 26, 2015

Saya Jual Chocolate Chip Cookies

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat malam semua. Baru berkesempatan nak menaip entri ini. Baiklah saya kongsikan aktiviti saya yang terbaru selain daripada aktiviti berblogging dan menulis. Bermula awal bulan Oktober tempoh hari aku sudah mula menjual kukis.

Ini bermula bila mana aku mahu menghantar choc chip kukis aku ke sebuah butik vendor di Melaka. Nanti akan aku ceritakan lebih lanjut mengenai butik vendor tersebut. Jadi mari aku mulakan dengan cookies yang menjadi pilihan hati. Chocolate Chip Cookies. Kukis ini menjadi feveret di kalangan kawan-kawan sekolah. Ini memang resepi mak aku. Dulu pernah jugaklah mak jual biskut masa raya. Lepas tu mak stop bila keadaan mak pun dah tak larat dan sekarang aku terpanggil untuk menyambung aktiviti menjual kukis mak.

Inilah rupa kukis aku.

 Ini aku pack dalam bekas kecil yang berisi 22 keping kukis. Harganya hanya RM8 sebekas.

Inilah kukis yang sudah siap dan mahu dihantar ke butik vendor. Pada sesiapa yang mahu mencuba boleh hubungi aku. SMS atau whatsapp di 017-6741270 atau emel aku di alfidah83@gmail.com.

Harga bekas kecil : RM8 / 22 pcs
Harga sebotol : RM24.00 / 50-55 pcs

Sesiapa yang berminat untuk merasa cookies aku bolehlah hubungi aku pada nombor yang tertera. Boleh dijadikan sebagai kudapan dan juga goodies untuk apa jua majlis. Sekian dan wassalam.

Salam pena,








1 comment:

as samsudin said...

Wah... selamat berbisnes...
Semoga terus maju...
Nanti kalau pi Melaka boleh beli Chocolate Chip Cookies ni :)