Wednesday, November 25, 2015

Santai Jumaat Bersama Geng

Assalamualaikum salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat petang semua. Entah kenapa kebelakangan ini mood kemalasan menjadi-jadi. Nak menulis blog pun bila tak kena anginnya memang aku biarkan je. Log masuk tapi sudahnya aku akan aku tekan butang pangkah. Habis cerita. Ini pun diseru-seru mood menulis. Itu yang timbul beberapa entri untuk minggu ini.

Cerita belum habis. Banyak sebenarnya mahu diceritakan di sini, dikongsikan namun apakan daya. Masa amat mencemburui aku. Hehehe...Kisah majlis perkahwinan adik ipar pun masih belum dapat dikongsikan di sini. Dengan candy booth hasil sentuhan aku bersama biras. Nantilah ye.

Marilah cerita kisah jumaat di kala waktu rehat yang panjang. Ini kisah jumaat beberapa minggu lepas. Tengok cerita sudah basi. Makanan yang dimakan pun dah selamat menjadi bahan kumbahan. ^______^

Memandang sudah ada di draf maka aku gigihkan juga untuk menulis. Malam tadi aku tulis beberapa entri untuk diautopublishkan. Hah kan sementara ada kerajinan baiklah kita buat. Jangan ditangguh-tangguh.

Kami lepak di McD Ayer Keroh. Biasalah masa-masa inilah digunakan untuk bersama geng.

Menu makan tengahari.

Aku bersama geng yang kedua-duanya bernama Amira. Yang sebelah aku sesiapa yang selalu baca blog ini mesti dah kenal. Dia memang selalu bergentayangan dalam blog aku ini. Hehehe...Yang tudung pink tu sebenarnya dulu satu pejabat dengan aku kemudian dia bertukar jabatan dan sekarang masuk balik pejabat lama. Begitulah kisahnya. Sekian dan wassalam.

Salam pena,








No comments: