SUKA ENTRY DI SINI???

Sunday, November 8, 2015

Ahad Lepas Ke Majlis Pertunangan

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat petang semua. Selamat berhujung minggu. Seperti biasa kesibukan menguruskan keluarga membataskan diri ini untuk bersosial. Aku baru sudah membakar kulit tart. Jadi rehat kejap sementara mahu ke kerja seterusnya. Ada banyak lagi kerja yang menanti diri ini. Tarik nafas dan kemudian lepaskan.

Berbalik kepada tajuk di atas, ahad lepas orang Johor cuti sebab menang bola jadi secara tidak langsung asben aku pun cuti. Kebetulan pula ahad tu ada jemputan majlis pertunangan di Kelana Jaya. Awal pagi asben sudah ajak ke sana. Jadi berdesuplah kami tiga beranak bersiap. Dapat jalan siapa yang tak suka kan.

Berhenti sarapan di RnR Ayer Keroh. Aku makan laksa.

Menikmati hidangan pagi.

Bini dok bergambar laki mencari arah jalan.

Masa ini aku berdua menunggu yang lelaki ke surau.

Kemudian kami pun ke rumah jemputan.

Semua ini geng laki aku. Aku menumpang geng orang je.

Adriana yang snapkan gambar ini.

Dari Kelana Jaya sebelum balik asben ajak ke IKEA. Lagilah seronok kan.

Mari mencari barang-barang yang boleh dibawa balik Melaka.

Dan inilah hasil daripada mencuci mata.


Apa yang penting aku dapat beli dua buah balang ini.

Dari IKEA kami ke Kg Baru untuk makan.

Permandangan malam di Kuala Lumpur.

Semua minum air panas je sebab hujan lebat masa tu.

Sebelum bertolak balik ke Melaka, kami isi perut dengan nasi putih berlaukkan tomyan, daging masak merah dan sayur masak apa aku pun dah lupa. Oleh sebab masing-masing kelaparan memang licin pinggan masing-masing. Begitulah kisah minggu lepas. Kami selamat sampai di rumah jam 1.00 pagi. Sekian dan wassalam.

Salam pena,








1 comment:

adianiez AIDA said...

balang tu boleh muncung kat atas dan muncung kat tepi kan?
segi 6 kan?
lovely! mak mertua aida dpt hadiah balang tu dari member dia.
ikea ke? oh ok... patut la cantik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart