SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, November 25, 2015

Alasan Untuk Bahagia OST Setulus Janji

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat petang semua. Kalau entri sebelum ini aku ceritakan hal drama Setulus Janji, kali ini masih lagi mahu menceritakan perihal drama itu. Penangan sungguh drama itu. Kuat! Aku ulang beberapa kali juga episodnya tanpa jemu. Hahaha...

Aku kalau dah tersangkut drama memang gitu peelnya. Mulalah hidup terawang-awang dek penangan novel tu. Mulalah perasaan dihantui watak-watak dalam drama tu. Hah sampai gitu sekali kan. Dasyat tak?

Kalau kat pejabat yang selalu rajin melayan aku hal drama-drama ni siapa lagi kalau bukan Mira Mokhtar. Kena pula dia pun kaki drama. Tapi bukan semua drama yang kita orang ni ikut. Tidaklah tegar juga. Bergantung pada pelakonnya.

Tengok gambar ni nampak sweet sangat mereka. Kejap-kejap ditatap gambar ni. Macam orang angau pula. Hehehe...

Jadi entri ni aku nak kongsikan lagu ost Setulus Janji. Lagunya bertajuk Alasan Untuk Bahagia nyanyian Asfan. Aku dengar lagu ni tak tahulah meremang-remang bulu roma sambil terbayang-bayang hero dan heroinnya.


ALASAN UNTUK BAHAGIA

Ohh..
Seperti mentari kan hilang
Mengikut jejakku menghapus bayangmu
Terus pergi membawa cinta
Jauh dariku jauh darimu

Dan tidak bisa ku mengerti
Semua terjadi harus begini
Kini yang tinggal hanya
Sisa-sisa kisah yang terindah
Dan hitam tiba membawa derita

Sejujurnya masih ada
Rasa cinta yang tak akan
Putus kerna alasanmu
Untukku bahagia

Seharusnya kau sedari
Separuh jiwaku akan mati
Yang tinggal hanya
Alasan untuk bahagia

Kini yang tinggal hanya
Sisa sisa kisah yang terindah
Dan hitam tiba membawa derita

ohh.. Sejujurnya masih ada
Rasa cinta yang tak akan
Putus kerna alasanmu
Untuk ku bahagia

Seharusnya kau sedari
Separuh jiwaku akan mati
Yang tinggal hanya
Alasan untuk bahagia

Sejujurnya masih ada
Rasa cinta yang tak akan
Putus kerna alasanmu
Untuk ku bahagia

Seharusnya kau sedari
Separuh jiwaku akan mati
Yang tinggal hanya
Alasan untuk bahagia

Yang tinggal hanya
Alasan untuk bahagia

Lagunya best jugak. Aku beria dengar lepas tengok dramanya. Selamat mendengar dan menghayati lagu ini. Sekian dan wassalam.

Salam pena,








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart