SUKA ENTRY DI SINI???

Wednesday, November 18, 2015

Masih Belum Kesampaian

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat tengahari semua. Tengahari ini tak keluar ke mana-mana. Perut sudah diisi sepinggan nasi lemak. Makanan untuk mesyuarat yang diadakan pagi tadi. Jadi buat masa ini perut sudah pun kenyang dan minta direhatkan. Memang sendat.

Baiklah, berkenaan tajuk entri. Aku memang teringin nak tengok filem Love, Supermoon yang sedang ditayangkan di pawagam. Supermoon ye, bukan honeymoon! Sebab ada orang sebut honeymoon! Hehehe...

Tapi hingga sekarang masih belum lagi menjejakkan kaki ke pawagam. Pada mulanya, aku dan Mira Mokhtar sudah bercadang mahu menontonnya tetapi atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan jumaat lepas terpaksa dibatalkan program kami.

Sebab utama aku nak tengok filem ini adalah pelakonnya. Bukan Farid Kamil ye. Aku nak tengok sebab Nadiya Nisaa. Aku minat giler dengan NN ni sejak dia berlakon drama Adam Hawa. Nampak gaya aku kenalah tengok online je. Harap-harap nanti ada.

Seperkara lagi, sudah lama tidak outing bersama bff. Akhir sekali kita orang keluar bulan Jun sewaktu hari lahir aku. Cuba kira dah berapa bulan tak bersantai-santai bersama teman. Hehehe...Kena cari masa yang sesuai untuk melepak. Maklumlah banyak sangat komitmen masing-masing. Bila dapat keluar sehari tu bersama macam satu kenikmatan rasanya. Akan diusahakan untuk meluangkan masa bersama teman kerana itu adalah salah satu terapi buat diri. Sekian dan wassalam.

Salam pena,








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart