Monday, November 4, 2013

~Hotel Sudah Dibooked~

Assalamualaikum....

Selamat tengahari semua.  Entri ini sudah didraf lama tapi tak tertaip ayat-ayatnya.  Lebih kurang 3 hari sahaja lagi.  Perasaan sudah tidak keruan.  Makan tak lalu, mandi tak basah malah makan pun tak kenyang.  Cewahhh rupa orang bercinta.  Huhuhu...Lupakan perkara yang mengganggu emosi aku sejak kebelakangan ini.  Kalau dilayan memang makin menjadi-jadi emosinya.

Mari ceritakan hal yang menggembirakan hati.  Kalau hari tu selesai menempah tiket kapal terbang ke Sabah, hatiku girang tak terkira.  Entrinya di SINI.  Kali ini lebih membuatkan hati ini sedikit ceria apabila hubby telah menempah hotel di Kundasang.  Teruja uolls. :D

Inilah hotel yang sudah ditempah.  Nanti akan diceritakan dimana tempat menginap kami.  Later ya!

Ini hotel voucher yang sudah aku print.  Semua maklumat ada di situ.  InshaAllah jika tiada aral sampailah kami ke sana.  Semoga semuanya dipermudahkan.







                                                                                                                  

3 comments:

Unknown said...

syoknya pi sabah.. moga semua dipermudahkan yerk..

.:fyzz:. said...

akhirnya..setelah hmpir tiga bulan kan fida..fyzz doakan percutian di Sabah nnti akan memberi sejuta memori indah..love Sabah..:)

Kakzakie Purvit said...

Pejam-celik-pejam-celik sampailah masanya Fida.. Tinggal beberapa hari lagi aje kan. Anak-anak lagilah seronok pastinya. Rindu dah menggebu kan..