SUKA ENTRY DI SINI???

Thursday, November 7, 2013

~Aktiviti Asben Di Sana~

Assalamualaikum...

Selamat pagi.  Selamat hari khamis.  Semoga hari ini lebih baik dari semalam.  Dan semoganya semuanya baik-baik sahaja.  Hari ini tak tahu nak tulis entri apa.  Tapi memandangkan esok hari terakhir suami aku berkursus di Sabah, maka nak kongsikan gambar-gambar di sana.

Tak ada apa pun yang menarik cuma sekdar untuk dijadikan kenangan buat aku dan suami.  Itu sahaja.  Aku pun tak tahu sangat aktivitinya di sana cuma suami rajin kirim gambar pada aku melalui whatsapp.

Banyak-banyak gambar, aku suka tengok gambar ni.  Real sangat. Di mana suamiku??

Ini semasa dia ada latihan menembak di kem tentera.  Kalau tak silap akulah. 

Bersama groupnya di sana.

Ini masa sesi menembaklah kut.  Tengok dari gambarlah.  Aku pun bukan adakat tempat kejadian.  Hehehe.  Itu sahajalah yang ingin aku laporkan.  Macam wartawan pun ada.  Alfidah Adim melaporkan dari bandar Melaka.  Hehehe...

Sekian...







                                                                                                                   

1 comment:

.:fyzz:. said...

fidah..kalau saya tak dpat byangkan..fidah sngt positif ..tahniah..n welcome back en somi yg akan pulang dah kan..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart