Thursday, November 7, 2013

~Bengkel Persaraan~

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua.  Hari ni baru masuk ke pejabat memandangkan semalam seharian tiada kerana menghadiri bengkel persaraan di Seri Negeri, Melaka.  Ada dua tempat sebenarnya hari itu tapi aku ke Auditorium memandangkan aku yang menguruskan dokumen-dokumen orang nak bersara.  Iye, aku adalah kakak kerani yang uruskan dokumen pencen.  Makanya kenalah menadah telinga mendengar isi-isinya.

Bukan aku yang nak bersara.  Sebab yang pergi memang kebanyakkan bakal-bakal persara tapi ada juga yang belum sampai masa untuk bersara yang pergi.  Hehehe.  Sesi pagi bolehlah aku dengar dengan khusyuknya  Sejurus selepas minum pagi fikiran mula berkecamuk.  Sebabnya?Masa minum pagi aku minum air teh.  Sah-sah menangkap ke kepala.  Sudahnya pening-pening lalat.  Angin je.  Huh!!!

Inilah suasana semalam.

Tentatif program dalamnya tapi diambil muka depan sahaja.  Entri ini tiada gambar penulis ye.  Malas!!Waktu ini fikiran sudah mula menerawang.  Mungkin sudah sampai Sabah agaknya.  Hehehe...Esok ye...






                                                                                                        

1 comment:

.:fyzz:. said...

saspen....fidah kan baru muda belia ekeeee........