Monday, August 26, 2013

~Sabah, Aku Datang!~

Hah!!Tajuk nak yang gempak-gempak je kan.  Ala-ala Istanbul Aku Datang.  Tak kisahlah yang penting bertajuk dan itu yang terlintas di fikiran aku.  Hehehe..InshaAllah jika tidak ada apa aral melintang, aku dan anak-anak akan terbang ke sabah bulan november ini.  Asben aku akan tunggu di sana memandangkan dia akan menamatkan kursusnya bulan november ini.  Yeaahhh...Tak sabar sebenarnya.

Tiket flight telah pun dibeli secara online.  Beli sabtu lepas sebab ada promotion.  Nasiblah ada lagi.  Terkial-kial aku dok buat sebab first time.  Hari ni terasa bersemangat sikit.  Sebenarnya ia sebagainya penyedap hati dan memberi semangat je.

Tunggulah kedatangan kami ye.  Semoga dipermudahkan segalanya.  Tunggu kami ye, papa!!Sekian entri tengahari ini.  Jumpa lagi di lain entri.






                                                                                                         

1 comment:

Anonymous said...

wah best nyee..
xpenh pi sabah