Pages

Friday, November 1, 2013

~Migrain Menyerang~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari.  Hampir jam 12.  Tenghari ini banyak benda nak settle sebelum bercuti.  Huhu...Tak ada pun yang menerujakan perkara-perkara yang nak disettekan tu.  Nak berkemas bagai.  Rumah sudah macam tongkang pecah.

Okey, nak cerita kisah migrain yang menyerang.  Semalam migrain itu menyerang.  Tapi bukan serang aku.  Asben aku yang diserang migrain.  Memang dia selalu kena migrain tapi semalam sampai ke klinik.  Aku diberitahu melalui whatsapp aje.  Dah dok berjauhan terpisah antara laut china selatan hanya itu sahaja pengantara kami.  Takkan nak guna burung pulak. :D

Sumber gambar dari google.  Macam ni kut kalau kena migrain.  Aku tak pernah rasa.  Dapatlah asben aku mc semalam.  Kesian dia sakit sensorang.  Kelmarin nanammar tak sihat.  Semalam asben pula.  Lepas satu, satu.  Semua dah menanggung rindu.  Sabar ye anak-anak.  Papa jangan stress-stress.  Tunggu kedatangan kami nanti.

Sekian...






                                                                                                         

No comments: