Thursday, November 7, 2013

~Episod Akhir LYMA~

Assalamualaikum...

Selamat petang.  Wah, hari ini seperti yang kita ketahui adalah episod akhir Love You Mr Arrogant (LYMA).  Tak sabar nak tengok apa kesudahannya walaupun novelnya sudah berjaya aku habiskan.  Maksudnya aku dah tahu endingnyalah.

Adalah kelainan sikit part semalam masa Datin Yam tahu pasal Sherry gedik tu.  Tak kisahlah sama ke tak, drama aku suka, novel pun aku suka.  Adalah kelebihan dan kekuranganlah.

Jadi jangan lupa untuk menyaksikan penghujung cerita ini.  Hari ini babak saiko tu muncul dengan menculik Zaraa.  Benci tol tengok watak Faisal.  Boleh naik darah.  Datin Yam sudah insaf.  Oklah, tunggu jam 7 malam ini.  Lepas ini pasti akan merindui lakonan Azlee dan Zara.  Lepas ni apa drama yang gantikan LYMA ek?Ada sesiapa tahu?

Sekian...Bersambung lagi...






                                                                                                        

3 comments:

Siti said...


minatnye dia.. selamat menonton. i pun nak tgk jugalah last episode LYMA tu nanti.. isu semasa la katakan...

melissa said...

ganti cite LYMA>>> playboy itu suami aku..
mesti best juga..

Anonymous said...

ganti cite LYMA >>> playboy itu suami aku...
mesti best juga !!!