Tuesday, November 5, 2013

~Selamat Hari Lahir Safar Adim~

Assalamualaikum...

Selamat pagi dan selamat bercuti semua.  Salam Maal Hijrah juga buat semua umat Islam.  Tanggal 5 November iaitu hari ini adalah ulangtahun kelahiran adik aku.  Satu-satunya adik yang aku ada.  Ulangtahun kelahirannya yang ke 28 tahun.  Iye, aku dan adik beza hanya dua tahun.

Apa-apa pun Happy Birthday Bro!Semoga dimurahkan rezeki dan apa yang diimpikan akan tercapai baik untuk diri sendiri mahupun buat keluarga. Nak tengok adik aku?

Inilah adik aku.  Gambar diambil dari blog my SIL.  Sudah berkahwin dan punya seorang anak perempuan diberi nama Nayli Firzanah.  Macam nak bagi biodata pulak.  Last but not least,  happy birthday to you!!!..








                                                                                                         

No comments: