Thursday, November 22, 2012

~Sticker Blog Di Kereta~

Yeahhhh..Akhirnya sticker ini sudah dilekatkan di kereta.  Kata blogger tegar.  Kenalah bersticker bagai.  Kahhhh.  Jangan over ok.  Aku saje jea buat sticker nie untuk dilekatkan di kereta.  Opsss bukan aku yang buat.  Aku order jea dari SINI.  Kalau sesiapa berminat bolehlah berhubung sendiri dengan beliau.  Jom tengok stikcer yang telah asben aku lekatkan di kereta kita orang.  Satu untuk kereta aku dan satu untuk kereta asben.  Sebenarnya aku buat dua nak letak kat kereta aku.  Kan aku nie versi tamak.  Hehehe.  Tapi dah laki nak satu bagi jealah.  Tang nie versi pemurah pulak kan.

Sticker untuk kereta aku.  Tadaaa...

Dan ini pulak untuk kereta asben.  Yeahhh..Dua-dua kereta sudah bersticker seperti ini.  Itu jealah cerita merepek aku petang-petang nie di kala waktu yang tahap membosankan ini.  Bosan aku nie dah tak tahu nak dikategorikan lagi.  Sekian terima kasih.







                                                                                                                      

4 comments:

alyyani said...

UMANGAI BESAR TU STICKER. PROMOSI HABIS NI. NICE.. ;)

Izan Ishak said...

wahhh... siap ada stiker blog lagi tu! cantik~

atanayuiman @ Jue said...

Pesen skang wat sticker ke kak? Dassaat la..

atanayuiman @ Jue said...

Pesen skang wat sticker ke kak? Dassaat la..