Pages

Friday, November 23, 2012

~Jumaat Kembali~

Salam jumaat kepada semua pembaca yang singgah di sini ataupun yang tersinggah.  Jumaat pagi yang tenang tapi sedikit kelam kabut untuk aku.  Pagi ajak kawan teman tuang minyak kete.  Belum ada keberanian nak pi tuang seorang diri.  Hihihi.  Aku kan imaginasi tinggi.  Kadang baru nak menanam semangat tapi perkara negatif datang dulu menghantui diri.  Macam mana tue?Tak apa kita amik masa.  Mungkin makan tahun ke masa yang perlu aku amik?Hehehe.  

Hari nie masih seorang diri tanpa teman untuk bergelak ketawa.  Tak sabar nak tunggu Mira Mokhtar balik nak cerita pengalamannya di Cameron.  Kalau cerita tue bukan kira mengadu kan??Takut orang salah anggap dan salah tafsir.  Manusia nie kan suka buat spekulasi sendiri.  Apakah?

Selinganlah pulak.  Bila stress tengok drama Adam dan hawa nie hilang stress kejap.  Episod malam tadi memang sweetnya.  Meroyan kejap.  Hahaha.  Sila sedar diri yea.  Minggu nie bawak adrianammar tidur awal sebab maknya nak berfeeling sorang-sorang.  Kalau anak-anak tak tidur maknya tak boleh nak concentrate.  Yang maknya tak tahan bila budak berdua duduk depan tv.  Dah dia orang pulak macam nak masuk dalam tv.  Sabar maknya.  

Episod drama Adam dan Hawa sudah 52 episod.  Minggu nie drama nie dah makin best.  Am dan ain sudah semakin baik.  Hah episod malam tadi memang romantik.  Hahaha.  Sudah-sudah nanti orang meluat pulak aku dok citer pasal drama nie jea.  Mira Mokhtar, tak sabar ahkak nak tunggu ko balik.  Sila meroyan sekali.  Ko dah banyak tinggal episod nie.

Sekian entry aku untuk pagi dan tengahri jumaat nie.  Petang nie Mira Mokhtar pulang dari Cameron.  Tak sabar nak tengok barang yang aku kirim dan ole-ole daripadanya.  

Nota Kaki>>>Misi petang nie nak berjogging.  Harap-harap tidakler hujan.







                                                                                                                    

3 comments:

Cho Zila said...

tuler pasalkan tengok gitu sejuk hati.. kalau idak asyik nak gaduhje.. naik geram akak ngan si Aintu.. dah dapat orang baikpun eksyen lagi..

Aleyn said...

Oops..tak ikut la citer ni

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

duduk umha mil dah 3 hari so meneman mil tgok citer nie.. hihi..kat umah mana penah tgok