Monday, November 12, 2012

~Chistart Daripada Seseorang~

Terharunya aku bila ada orang bagi aku chistart pagi tadi.  Sob sob sob.  Hikhikhik.  Jangan gedik pulak.  Orang bagi aku terima dengan sepenuh hati.  Alhamdulillah rezeki.  Tak sangka pulak ada istimewa pada tart itu.  Tahu jea minat aku.  Aku dahlah memang suka makan chistart.  Penggemar tegar kepada cheese.

Jom kita tengok chistart yang dia bagi kat aku.  Nak tahu tak siapa yang bagi???Siapa lagi kalau bukan mira mokhtar.  Sabtu lepas dok telefon aku tanya macam mana nak buat.  Oklah akhirnya jadi dan berjaya!!!Jom tengok chistart khas untuk aku. 

Tadaaa...Siap ditulis nama Am&Ain tue.  Dia kata sebab aku minat dengan drama Adam & Hawa.  Hehehe..Memang minat pun.  Sekarang memang penangan AH nie.  Suka tengok AA dan NN berlakon.  Sweet sangat gandingan itu.

Am!!!Kali nie memang minat lakonannya.

Ain lakonan NN.  Pelakon yang sangat best.  Makin suka dengan watak Ain Hawani yang dilakon oleh beliau.  Teruja!!!Selamat dah aku makan love, & dan jugak huruf A.  Hehehe..Apa pulak kaitan chistart dengan drama Adam Hawa nie.  Tetiba pulak drama Adam Hawa nie berkaitan dengan chistart yang aku makan hari ini.  Hikhikhik..Confuse jap.  Nak cerita chistart tapi nak jugak kena mention Adam Hawa.  Apa-apa pun thanks to mira mokhtar. :D







                                                                                                                    

No comments: