Friday, November 2, 2012

~Ratu Di Hatiku-Triad OST Drama Adam Dan Hawa~

Salam..

Lunch nie tak pi mana pun just balik rumah kejap jea tadi bertemankan dengan si mira mokhtar.  Ada urusan yang perlu diselesaikan di rumah.  Biarlah rahsia.  Minggu nie tak boleh nak bershopping.  Window shopping pun memang tak digalakkan untuk aku sebab aku takkan jadi window nanti.  Kikiki..

Oklah sebelum aku meleret yang bukan-bukan mari kita layan salah satu lagu dalam drama Adam dan Hawa.  Sorrylah lately nie memang akan ada entry aku yang sebut Adam dan Hawa.  Tunggulah cite nie habis dan aku takkan sebut lagi dah.  Hihihi.  Entry yang tak berkaitan pun mesti akan sebut jugak walaupun entry pasal aku jenjalan dengan anak-anak.  Penangan betul kali nie.  

Oklah, dah 2 kali ok nie.  Ini lagu pun aku dah minat sejak terdengar ia dimainkan dalam drama Adam dan Hawa nie.  Lagu bertajuk Ratu Di Hatiku nyanyian Triad.  Sebelum nie tak pernah tahu pun kewujudan lagu nie.  Jom layan lagu nie...








LIRIK LAGU RATU DIHATIKU

Pernah aku mencintai wanita
Tapi tak seperti saat ku mencintaimu
Pernah aku merindukan wanita
Tapi tak seperti saat ku merindukanmu

Kamulah ratu di dalam hatiku
Ku cinta kamu sampai mati
Takkan pernah ada wanita yang bisa
Menggantikan kamu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku

Pernah aku menikmati wanita
Tapi tak seperti saat ku menikmatimu
Pernah aku menangisi wanita
Tapi tak seperti saat ku menangisimu

Kamulah ratu di dalam hatiku
Ku cinta kamu sampai mati
Takkan pernah ada wanita yang bisa
Menggantikan kamu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku

Kamulah ratu di dalam hatiku
Ku cinta kamu sampai mati
Takkan pernah ada wanita yang bisa
Menggantikan kamu di hatiku

Menjadi ratu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku

Selamat menyanyi!!!Siapa pandai nyanyi bolehlah nyanyi atau berkaraoke.  Aku memang tak pandai nyanyi nanti hujan turun.






                                                                                              

No comments: