Monday, January 9, 2012

~Mood Malas~

2,3 hari nie aku memang MALAS!!!Janganlah ditanya kenapa aku malas.  Kat rumah malas nak buat kerja.  Nak masuk dapur pun mintak ampun yea.  Lemau jea badan nie rasanya.  Hari nie dekat ofis pun MALAS.  Mungkin sebab beberapa hari nie asyik makan 'dadah' jea.  Selsema dan batuk muncul kembali.  Jumaat lepas dah start nak demam.  Aku dah telan ubat demam.  Lepas tue diikuti dengan selsema dan batuk.  Makan ubat lagi.

Nak buat kerja pun rasa malas.  Nak bercakap apatah lagi.  Jadi mintak maaflah pada sesiapa yang hari ini aku tidak menegurnya.  Aku 'on drugs' nie.  Kalau boleh tidur dah lama aku nak tidur.  Balik nie dapat tak aku tido?Papa, boleh jaga adrianammar tak?:-)

Apa-apa pun aku harap aku dapat sembuh dengan secepat mungkin.  Kena kuat yea.  Bak kata asben aku 'Teruk nau kalau sakit'.  Aku teruk pulak.  Kalau dia sakit lagi teruk dari aku.  Jangan diganggu!!Biarlah aku yang sakit tapi jangan budak 2 orang nie yang sakit yea.  


No comments: