Monday, January 2, 2012

~Majlis Sebelah Malamnya~

Bersambung dari entry DI SINI.  Pada sebelah malamnya ada buat marhaban.  Tak ada malam berinai.  Marhaban buat selepas solay isyak.  Kita orang bertolak dari rumah selepas isyak.  Memandangkan asben aku keje aku ikut mak ayah aku jea.  Dia orang pegi aku pegilah.  Macam nielah bila suami asyik bekerja.  Kekadang boring jugak.  Tapi dah biasa dengan situasi sebegini sejak asben aku bertukar kerja nie.

Kami sampai jea marhaban sudah pun bermula.  Kenduri dihadiri oleh family terdekat dan kenalan-kenalan lain.  Seperti biasa mari kita tengok beberapa keping gambar.

Adriana dan obek ina.  Inilah panggilan dalam family aku.

Marhaban wanita.

Tetamu yang hadir sedang menjamu selera.

Inilah mak dan ayah aku.

Inilah babysitter ammar.  :-)  Adik aku jaga ammar bila aku sedang makan.  Ammar pun tak bolehlah tengok mamang dia.  Mesti nak mengikut.  Lega sikit.  Tapi ammar pilih-pilih orang.  Ada yang dia takut, ada yang dia ok jea..Ini jealah gambar yang ada untuk malam itu.  Biasalah kalau tak cukup korum, nak amik gambar pun tak ada semangat.  Nantikan next entry untuk kisah persandingan mereka pada keesokan harinya di Tom Yam Klasik, Melaka.

No comments: