Friday, January 13, 2012

~Bila Sesiapa Ke Sana Mesti Nak Kirim~

Kalau dah nampak gambar coklat nie mana lagi kalau tak ke Langkawi bukan.  Semua orang sudah sedia maklum kalau pi Langkawi mesti ole-olenya adalah coklat.  Yang nak dikirim pun mesti coklat.  Itulah yang famous bila ke sana.  Minggu lepas opismate aku, Kak Zu ke Langkawi sebab dia dan beberapa orang yang lain ada menyertai bengkel di sana.  Inilah dua coklat yang menjadi kegemaran aku, Coklat Daim dan Coklat Hersey Kisses.  Aku kirim dua coklat nie.  Kat sana kan murah.  Lagipun nak jugak merasa bau-bau dari Langkawi tue.  :-)  Last aku menjejakkan kaki ke sana pada tahun 2007.  Masa tue sedang mengandungkan Adriana dalam 4 bulan. 

Ini pula ole-ole dari kawan-kawan yang ke sana.  Macam-macam jenis coklat yang ada.  Minyak gamat pun ada jugak.  Tq kepada kawan-kawan yang memberi coklat-coklat ini.  Layan coklat jealah minggu nie. :-)  Saya suka coklat.   Wauuuu...Nyum..Nyum..


4 comments:

Siti said...

saya suka coklat Bounty.. suka tahap gile..hahaha~ semalam kirim kat kawan KKLW yg ikut Puspanita wat lawatan ke Langkawi..

atanayuiman @ Jue said...

kisses tue kitorg panggil coklat tetek.. hehe..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

rugi ler kalau g langkawi x beli coklat, sbb coklat mmg murah kat sana,

thn lepas pegi langkawi bg coklat daim utk kawan2 opis, selain coklat eija suka borong sudu kat langkawi..hehehe

amieda said...

alang2 dh g langkawi,haruslah beli coklat luar negara yek....kne cari 'yang originl'...mengikut kata orang lah...