SUKA ENTRY DI SINI???

Friday, May 27, 2016

Titipan Jumaat

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa. Bismillah...

Selamat tengahari semua. Hari ini sudah pun jumaat. Minggu depan jumaat terakhir sebelum kita menyambut kedatangan Ramadan. Dah rasa aura-aura Ramadan. Hari ini waktu rehatnya panjang namun aku tak ke mana-mana. Mood mereput kat pejabat.

Buat kerja sendiri. Baca buku, tengok youtube, menulis blog, blogwalking dan sewaktu dengannya bagi mengisi waktu rehat ini. Cadangnya nak keluar tapi entahlah. Tak ada mood pula. Kalau keluar nanti banyak duit habis pulak. Bulan ni banyak membeli buku. Tadi baru sampai dua buah buku. beli online. Entah sengal apa yang merasuk. Hehehe...

Permandangan yang indah. Salah satu gambar ketika aku melancong ke negeri bawah bayu. Kenangan yang hanya tinggal kenangan. Itu sahaja entri untuk hari ini. Sekian dan wassalam.

Salam pena,



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart