Monday, March 24, 2014

~Nasi Goreng & Murtabak Maggi~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Selamat petang semua.  Makan apa tadi? Aku bawa bekal spageti hari ini.  Mak masak sebab hari ini pergi kerja dari rumah mak.  Terasa sakit tekak pula.  Nak kata minum air tak pula.  Jangan demam sebab lusa nak berjalan.

Okey, nak cerita makan malam untuk malam tadi.  Semalam tak tahu nak masak apa.  Lagipun barang basah semua dah habis.  Masak apa yang ada je semalam.  Jadi inilah hasil aku di dapur.

Inilah hidangan malam tadi.

Nasi goreng putih bersama ikan bilis.

Murtabak maggi.  Ini kali kedua aku buat sebab asben tak berapa minat.  Muak katanya.  Aku yang tiba-tiba teringin.  Itu yang buat.  Sekian sahaja kisah dari dapurku.  Bersambung lagi nanti.  Sekian...

Wassalam..

Aku Penulisnya,
Fyda Adim

2 comments:

adianiez AIDA said...

da lama aida x buat murtabak maggi :-) nak buat la esok. esok aida cuti.

Fiza Rahman said...

Sedap lah pulok. Dah lama tak buat murtabak megi.