Pages

Wednesday, March 5, 2014

~Hilang Nyanyian Najwa Latif~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Korang makan apa tengahari tadi?Aku bawa bekal ye.  Oh mahu menjayakan misi ke arah berjimat cermat sebab nak beli sesuatu yang sednag menjdai idaman kalbu.  Hehehe...Macam biasalah bila perut sudah kenyang mata pun melayu-layu je.  Ditambahkan lagi dengan kesejukan penghawa dingin.  Memang lagi bertambah mengantuk.

Okey, berbalik kepada tajuk korang dah pernah dengar lagu Hilang ni nyanyian Najwa Latif? Bestlah lagunya.  Aku suka!! Nak dengar carilah di youtube ye.  Aku kongsikan liriknya di dalam entri ini.  Selamat mendengar...


Aku hilang diriku
Sementara mengejar kamu
Aku hilang nyawaku
Kerna ku mahu cintamu

Dan aku hilang
Hilang
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya

Milikmu oh milikmu

Aku ingin kau tahu
Dan sedar kewujudanku
Aku inginkan kamu
Lebih dari yang kau tahu

Dan aku hilang
Hilang

Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya

Milikmu oh milikmu

Dan mungkin kau takkan pernah sedari aku
Dan mungkin kau takkan sedar kewujudanku
Tapi ku ingin kau tahu
Ku akan mencintaimu

Dan aku hilang
Hilang

Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Milikmu oh milikmu


Sekian dulu...Bersambung lagi di entri yang lain.


Aku Penulis 'Bila Aku Bercerita',






                                                                                                          

No comments: