Monday, March 17, 2014

~Menghadiri Majlis Hari Jadi~

Teks : Fyda Adim
Foto : Kamera Fon Saya

Assalamualaikum semua...

Selamat pagi semua. Hola hari ini minggu terakhir hari bersekolah. Minggu depan sudah cuti sekolah kan? Mana destinasi percutian kali ini? Nantilah masih lagi berbincang...

Okey, nak cerita hari sabtu sebelah petang aku dan anak-anak ke rumah sepupu. Sepupu aku adakan kenduri dan sambutan hari lahir anaknya yang ke setahun. Jom tengok gambar...


Kanak-kanak ribena. Nayli, nana dan ammar. Maknya menyorok kat belakang.


Juadah yang telah disediakan.


Kek untuk birthday boy.


Sesi potong kek. Jenuh nak suruh tengok kamera.

Apa-apa pun selamat hari lahir pada Azfieq Miqaeel yang kesetahun. Sekian entri pagi ini. Bersambung lagi nanti...

Wassalam...

Aku Penulisnya,
Fyda Adim

posted from Bloggeroid

1 comment:

lieyalatif said...

wahh best2 pergi besdey bash...makan sedap2...kek pun ade...menarik semua menu yg ade tu.....

tu laa, tak sabarnye minggu depan cuti sekolah....dah plan ni nak pi bercuti ...tapi lieya pergi dekat2 ajek ....jadi laa bawak anak2 kan heheheeheh