Thursday, March 8, 2012

~Menjadi Penonton Bowling Jea~

Malam tadi ada bowling tournament anjuran Kelab Sukan Dan Kebajikan Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Melaka (Kelab KASMA) di Melaka International Bowling Centre (MIBC).  Aku pun join jugak tapi hanyalah sekadar menonton aje.  Tidakler menjadi pemain pun.  Tak pernah join main bowling ada pulak yang menangis tengok aku main kang.  Hehehe.  Saje nak bawak anak-anak aku jenjalan.

Lepas maghrib aku dah siapkan adrianammar.  Ajak asben pun dia nak.  Mood elok pulak nak hantar aku.  So siap-siaplah memandang kami nak keluar makan jugak.  Aku sampai kat MIBC pun dalam pukul 9 malam.  Masa nak kuar rumah hujan renyai-renyai.  Game baru jea bermula sewaktu aku sampai.  

Biasalah berlegar-legar tengok pemain-pemain.  Ammar tak nak berjalan sendiri nak berdukung aje kejenya sebab dia dah tengok ramai orang.  Enjin dia belum panas lagi.  Oklah jomlah kita tengok gambar untuk tatapan semua.

Masa baru sampai.  Aku sedang memantau ammar.  Minta sangat dia nak menolak stroller tue.  Bukan dia punya pun.  Asben aku duduk jauh nun.  Anak-anak dengan mamaler apalagi. 

Tengoklah ammar.  Dia buat perangai.  Letih dibuatnya.

Pemain-pemain dari HQ.

Ini lagi pemain-pemain handalan..

Dan ini lagi pemain-pemain dari HQ.  Ada gak yang aku nampak bolanya masuk longkang.  Hehehehe...

Dan yang ini adalah penonton aje.  Nak kata pom pom girl tak adalah..Tukang sorak pun bukan.  Datang tunjuk muka.  Hikhikhik..

Ada lagi penonton tambahan.  Yang bertudung biru yea iaitu Kak Zu.

Mereka bergambar bersama Puan Akma (yang dukung baby), bos bahagian BKP. 

Hai budak berdua nie asyik bergambar aje.  Mereka bersama Kak Ela pulak.  Asal pulak adriana menghimpit kat Kak Ela.  Adriana memang suka macam tue.

Kan dah aku kata ini dua anak dara memang suka bergambar.  Mak dara yiiilekkk.  Sabajealah.  Tak apa entry kali nie muka korang banyak dari puan empunya blog ini.  Hikhikhik.  Bagi peluang sesekali yea.  Takkan asyik puan blog nie aje sibuk nak enterprame..Pi jauh-jauh..Oklah sekian...








                                                                                                                       

2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Siapa yg menang Fida? Sesekali baling masuk longkang biasalah. Shalin Zulkifli pun sama apa...

Aleyn said...

Bestnyer ader tournament cam ni....mesti happening