Thursday, March 29, 2012

~2 Tahun Di Kastam~

Hari ini genap asben aku 2 tahun bertugas di Kastam Melaka.  Semua benda aku ingatkan.  Aku memang jenis yang ingat pada tarikh-tarikh penting.  Asben aku sendiri pun belum tentu dia ingat tarikh dia lapor diri hari nie 2 tahun yang lepas.  Pagi tadi aku yang bagitahu pada dia ingatkan tarikh hari ini. :-)  Ada perkara yang tidak dapat aku lupakan semasa menunggu asben dapatkan kerja nie.  Memang sangat-sangat mengharap, akhirnya doa kami dimakbulkan bila asben menerima surat tawaran.  Happy sangat-sangat!!!

Sekejap jea dah 2 tahun asben di Kastam.  How time flies so fast!!!Sekarang asben tidak lagi bertugas di Wisma Kastam, sekarang di Pelabuhan Kuala Linggi.  Alhamdulillah, rezeki kami bila asben dapat kerja ini kami dapat membeli rumah kami sendiri.  Apa-apa pun semoga asben dapat memberi komitmen yang baik terhadap kerjayanya.






                                                                                                                        

5 comments:

Kakzakie said...

Rezeki keluarga yg Allah berikan... alhamdulillah.

Cho Zila said...

baguih ingat tarikh penting2ni.. akakni anibeseripun tengok balik diari.. malaih nak ingat...

Aleyn said...

Saya pun jenis ingat tarikh gak...sampai wedding anniversary member rapat pun saya ingat

adianiez AIDA said...

hai apen. glamer nyer apen ari ni :)

@lfidah @dim said...

kak zakie>>>alhamdulillah..rezeki Allah berikan..

cho zila>>>ada kwn saya pun mcm akak..xingat tarikh..dia kata tak suka nak ingat.

aleyn>>>samalah kita..besday kawan pun mesti ada yang ingat.

aida>>>apen tak tahu pun yang dia glamer ari nie...:D