Monday, March 19, 2012

~Ammar Dan Basikalnya~

Panggil apa nie?Basikal kan?Cite dah basi nie sebab basikal nie papa ammar beli masa besday ammar tempoh hari.  Oleh kerana aku dah upload tapi terperam aje maka hari ini aku buat jugak as a entry.  Buat kenangan sudah semestinya.

Nanti boleh tunjukkan pada ammar.  Ini basikal papa beli masa 1st besday ammar. Hikhikhik..Bila ada basikal kakak yang lebih yea.  Dia pun sama sibuk nak naik.  Maka adalah adegan tolak menolak.  Sabajelah..

Sempat bergambar dulu.  Nak amik gambar adik jea.  Kakak nana pun nak bergambar sama jugak dengan adiknya.

Barulah si adiknya boleh bergambar seorang diri setelah aku memujuk kakaknya.  Kena cakap slow-slow dengan kakaknya sebab kakak ammar kuat merajuk.  Hehehe..Ikut perangai sape tuh???

Ammar dengan muka confuse.

Apa bendalah yang aku naik  nie??

Comel aje ammar naik basikal nie.  Ammar duduk jea tak bergerak pun.  Kakak yang lebih naik ke hulu ke hilir.  Nak pi dapur pun kayuh basikal.  Sabajealah...





                                                                                                                    

2 comments:

Shykin Moksen said...

salam,

blog yang menarik..like
sudi-sudilah singgah di blog sy.

http://shykin.blogspot.com

.:fyzz:. said...

suka tgk muka ammar..buat muncung ja..hehe..mr cool gitew...waaa ada beskal dh..msti sonok dia main2..
ala akak diorang besalah ..enterprem lebih heheh..cam sufiya adriyana n ammar sya gitew la..:P