Friday, March 30, 2012

~Anak Dara Saya~

Assalamualaikum pada semua...

Saje nak update mengenai Adriana bergaya dengan uniformnya yang pinky itu.  Mamanya dahler suka warna pink. : D Budak-budak lain dah lama pakai uniform sekolah tapi adriana baru jea dapat.  Seronok masa dapat uniform dia.  'Mama, nana dah dapat baju sekolah warna pink.  Cikgu kata pakai esok.'  Apa-apalah nana oi.

Ini gambarnya minggu lepas.  Sehari lepas dapat uniformnya.  Pagi-pagi sebelum ke sekolah mama suruh posing dulu yea.  Haruslah kan.  Kalau tak ada gambar apa mau cite di blog.  Tak berupdate blog aku. ;D

Posing cam gini pulak yea.  Inilah adriana puteri sulung aku yang kuat merajuk.  Ikut perangai sape??Tak mau jawablah.  Hihihik..Sekian.






                                                                                                                       

7 comments:

Mama Awin said...

Confirm ikut omak nyer..Adriana,Adryana kem slm hikhik..nnt amik pic pakai kebaya sesama nk??

fiza said...

Bebudak klo dpt baju baru memang suka. MCm anak bujang saya aritu, dpt uniform sukan...hari2 tye bila bley pakai ☺☺

adianiez AIDA said...

pink karer ye nana :)
acik aida lom sempat upload gambo nana & syuhada kat tepi sungai ari tu. nanti acik tempek kat blog ekk dear...

@lfidah @dim said...

mama awin>>>hahaha..mcm omaknya ka??aah kan blh gak amik gmbr pakai baju kebaya..so sweet...;D

fiza>>>aah memang betul..tak menyempat nak pakai..sampai tak bercuci dipakainya..

aida>>>pink kaler feveret kaler mamanya..hikhihkihk..nnti aunty cepat upload di blog yea..

mummY daniSha said...

alaa tomei2...sweetnye uniorm dia...skool kat mana ni?

Siti said...

Anak² sy pun br dpt uniform..hari ni 1st time pakai uniform..

@lfidah @dim said...

mummy danisha>>>adriana sekolah kat tadika harapan setiakawan..kat blkg flat sri siantan...

siti>>excitedkan dia org bila dpt uniform..adriana tak menyempat nak basuh terus pakai...