Thursday, December 15, 2011

~Selsema Menyerang~

gambar dari google

Aduhai..Selsema datang kembali.  Bila dok dalam ofis nie sejuk dengan air cond mulalah sot..set..sot..set.  Aku memang tak tahan sejuk.  Boleh gigil dibuatnya.  Yang paling tak menahan bila hidung tersumbat.  Sangat-sangat tidak selesa.  Apa boleh buat, kerja tetap kena kerja.  Buat kerja sambil mengupdate blog untuk menghilangkan stress!!!



2 comments:

Lin said...

Betullah..kadang tak selsema pun bleh jadi selsema..aircond kuat sangat kat ofis....ker kulit kita yg nipis..hehhe...cina2 tu selamber pakai baju tak der lengan dan skirt pendek..

Em's Family said...

i ni pun baru je baik demam, itupun bukan 100%, dengan sejuk nya kat ofis lagi.. huhu same lah kite, satu bot