Pages

Friday, December 23, 2011

~BE Dari Nuffnang~

Bila baca kat blog orang lain semua sibuk bercerita tentang BE dari Nuffnang nie.  Pada mulanya aku memang tak tahu apa itu BE.  Ada gak tanya pada blogger lain macam mana caranya nak dapatkan BE tapi tak pernah terfikir nak cek akaun nuffnang samada ada dapat BE atau tak.

Semalam terasa nak tengok akaun nuffnang.  Oh duit dalam akaun nuffnang sangat pantas pertambahannya.  Bolehlah cash out lepas nie.  Lepas tue cek pasal BE, rupanya ada jugak BE dari Nuffnang buat aku.  Oklah tue daripada tak ada kan.  Bersyukur dengan rezeki yang diberikan olehNya kepada kita.  Sesiapa yang nak tahu pasal BE dari Nuffnang bolehlah baca di SINI.  Sampai sini dulu.  Nanti sambung lagi. :-)

No comments: