Pages

Thursday, December 29, 2011

~Roti Nan Satu!!~

Roti nan makan bersama ayam tandoori tersangatlah sedap.  Kalau tak ada ayam tandoori memang tak lengkap bila makan roti nan.  Bila makan roti nan aku suka order cheese nan.  Memang dari dulu sampai sekrang ini jea yang aku suka.  Makan cheese selalu mana tak gemuks kan.  Asben aku pulak suka makan garlic nan.  Tapi mesti ada ayam tandoori hokey.

Minggu lepas minggu makan roti nan.  Asben aku asyik-asyik nak makan roti nan.  Layankan jealah.  Sebelum nie aku pernah buat entry pasal roti nan di SINI.  Tempat kita orang selalu lepak untuk makan roti nan adalah dekat Restoran Pak Putra.  Ada sesiapa pernah makan di sini??Memang ramai giler orang.  Lebih-lebih lagi kalau hujung minggu.

Inilah order aku.  Cheese nan aku.

Ammar leka tengok apalah agaknya.  Mulutnya comot makan biskut.

Apalah yang 2 beranak ini bualkan.  Asben aku order garlic nan kot.  Aku pun dah lupa asben makan apa malam tue.  Roti nan satu!!!Terbaeekkkk..


1 comment:

Aleyn said...

Tak rasa lagi Roti Nan Cheese tu..mesti sedap dan lemak kan..heheh