Friday, December 2, 2011

~Bila Nak Tonton Nie~

Semua orang sedang memperkatakan tentang ini.  Ombak Rindu!!Hari ini tengok blogger ramai yang cerita tentang Ombak Rindu.  Ada yang sudah pergi menontonnya semalam.  Teringin gaks aku nak menontonnya.  Aku nak cuba ajak asbenlah.  Susah sikit kalau bab-bab nak ajak tengok cite melayu nie.  Nanti mesti asben aku tak nak.  Macam dulu aku ajak tengok Nur Kasih The Movie pun tak berjaya.  Sudahnya aku tengok kat tv jea.  Kali nie akan aku usahakan memujuk asben aku.  Harap-harap berjaya. :-)

1 comment:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

btol2..mmg ramai yg update ttg ombak rindu kan..
eija pun teringin nak tgk..dh ajak mr asben g ari ahad ni..hopefully menjadi la planning kami nak g tgk wayang ahad ni..:)