Wednesday, December 14, 2011

~Ammar Yang Geli Hati~


Selamat Pagi!!!Pagi-pagi nie jom layan anak teruna aku nie.  Ketawa geli hati tengok aksi kakaknya.  Bila tengok dia orang macam nie sangat seronok.  Jangan nanti dah besar bergaduh sesama sendiri.  Adik-beradik kena satu hati.  Adik-beradik jangan bergaduh yea.  Tengok mereka seronok sakit pun hilang.  Geli hati ammar macam kakaknya buat lawak apa jea.  Cuba mama buat macam tue.  Agak-agak ammar gelak cam gitu tak?

Note>>Video nie masa ammar 7 bulan.  Baru nak upload.  Sebagai kenangan buat kami.  Nanti ammar besar boleh tengok dia masa dia kecik-kecik.

3 comments:

Kakzakie said...

Kakak pun ketawa juga melihat Ammar gelak suka sangat. Simpan video ini bila besar mesti dia boleh tengok dan pasti akan ketawa juga

Em's Family said...

bergaduh tak pe, jangan sampai putus silaturrahim kan.. i pun selalu jugak gaduh ngan adik2 i , sebab semua nyer keras kepala hahaha

hajarus said...

cute laaa....