Monday, January 31, 2011

~Hari Ini Hari Malas Aku~

Oleh kerana hari ini hujan dan mendung saje maka mood aku pun mengikut cuaca.  datang ofis pun dalam keadaan yang malas dan sama mendung dengan cuaca diluar sana.  pagi tadi pun rasa malas jea nak bangun pi keje...bestnya kalau dapat tido...dengan badan yang tak larat oleh kerana dek perut yang semakin membesar menambahkan lagi kemalasan aku...

hari nie da masuk 3 hari hujan tanpa henti.  risau jugak takut umah mak aku naik air macam kejadian sebelum2 ini.  kat tempat lain dengar kata naik air dan salah sorang ofismate aku telah berpindah ke pusat pemindahan banjir sebab rumahnya teruk jugak naik air.  ofis aku ler tempat paling sibuk kalau berlakunya banjir sebab kena turun padang mengulurkan bantuan yea...jiwa KEBAJIKAN....

pic credit to google

Aku rasa ari nie aku mahu duduk menyandar di tempat saje tanpa berbuat apa-apa...huhuhu
Hari ini hari MALAS ku....

Note>>Nak update blog jea ari nie...boleh tak??sejuk2 nie ada ilham pulak nak menulis

No comments: