Wednesday, January 12, 2011

~Nak Tahu Hadiah ApenIdariana GA~

Salam semua...Sebelum aku melakukan 3 cabutan bertuah, apa kata kita tengok dulu HADIAH MISTERI untuk ApenIdariana GA ini...Nak tahu hadiah untuk GIVEAWAY ini???Mari kita lihat....

Hadiahnya simple jea...Aku harap pada sesiapa yang bertuah akan menyukai hadiah yang tak seberapa daripada aku sempena Anniversary aku yang ke-4 tahun...

Apa-apa pun terima kasih kepada semua yang sudi join GA aku yang simple ini..Oklah...jom tengok HADIAH ApenIdariana GA aku...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Hadiahnya merupakan :

1)  2 Alicia Rosea Dinner Plate
2)  1 Alicia Rosea Multipurpose Storage Container


Inilah hadiahnya...suka tak??harap sukalah dengan pemberian aku yang tak seberapa ini....ikhlas daripada aku buat yang bakal menerimanya...

Note>>Aku akan umumkan siapa yang bertuah pada hari jumaat ini...
harap bersabar yea...

13 comments:

Myalycia said...

eiiii, suke2.. bestnya.. namanya pun alicia.. harap2 alycia bertuah lah ;)

Unknown said...

wah bestnya.....gudluck semua:)

Unknown said...

menarik..hope bertuah.amin

imanmom said...

hadiahnya best

harap2 bertuah la nanti..

kakngah said...

aiyak!
manyak suker....

Mama Zharfan said...

hadiah sgt beshh tu!! moga2 ada rezeki me..amin

tiefazatie said...

serius sgt best sis!
best tue kalu ifa dpt..
bagi my mum..=)

Ibu Yusuf Maryam said...

Wah! ada bunga2 gitew, suka3x..

mama tisya said...

cantik2..hrp2 ada rezeki mama tisya

::Kak Sambal:: said...

suka2, hehehe... saya kasik alamat terus boleh tak, hehee

azura samsuddin said...

best sgt2 tuh... bolehlah zura tambah koleksi yg kureng kat umah tu... hehehe hrp ade luck...

Hana Kirana said...

Cantiknya hadiah nye

FatinJelita said...

best tuh.. hope ada rezeki aten.. amin =)