Monday, January 3, 2011

~Hari Pertama Bekerja Pada Tahun 2011~

Salam dan selamat pagi isnin...Hari nie aku bekerja setelah 3 hari bekerja.  kan best kalau hari-hari cuti..hehehehe...hari nie bermulalah hari pertama bekerja pada awal tahun baru 2011...Masih nak aku ucapkan Selamat Tahun Baru 2011..

Bila awal tahun baru nie bekerja pun kena ada semangat dan azam baru terhadap kerja-kerja yang kita laksanakan..hope kawan-kawan pun happy pada tahun baru ini..

kita buang yang lama dan kita buka buku baru...kerja memang takkan habis..nie pun ada lagi kerja tahun 2010.  akan aku cuba laksanakannya sebelum aku cuti bersalin nanti...


image from google

Jadi, hari nie aku akan cuba menjadi ceria sebagai permulaan di tempat kerja..buatlah kerja mana-mana yang masih belum dapat dihabiskan...hehehe...

Ok da...saya mau buat kerja...

Note>>Masih sempat update blog yea...kata blogger tegar


3 comments:

Wansteddy Tales said...

selamat bekerja juga :D

adianiez AIDA said...

hi hi update blog ok jer if tak ganggu keje, fida. yes, kita blogger tegarrrrr...

Jue @ atanayuiman said...

selamat bekerja kak.. hehehe.. jgn malas2 yea..