Monday, January 31, 2011

~Persiapan Untuk Baby~

Rasanya tinggal sebulan jea lagi aku akan bersalin..kalau ikut tarikh due aku 7 Mac 2011...Mana tahu kan terbersalin awal kan..sape tahu???Persiapan baby??aku pun tak tahu da siap sepenuhnya atau tidak..kali nie tidaklah membeli-belah sangat. ada jugak baju-baju adriana yang masih boleh dipakai..ada jugak beberapa helai baju yang aku beli baru dan diambil dari stor SweetLovelyShoppe jea...

Ini recycle jea...adriana punya nie..masih elok lagi barut nie
Yang ini baru..ada yang dibeli masa JCard dan ada yang diambil dari stor SweetLovelyShoppe
Yang nie pun recycle...kepunyaan adriana...
Inilah sebahagian barang-barang yang aku da siapkan
Kena letak dalam box nie dulu...nnti ada orang tukang kemas2 kan...sape lagi kalau bukan adriana...

Note>>Aku rasa aku da dapat keputusan nak guna set bersalin apa...

3 comments:

Unknown said...

me baru 30minggu...
blom rasa nk ready pape barang lagik...hehe

adianiez AIDA said...

best nyer buat preparation camni. sure perasaan gembira yek nak sambut baby baru? good luck yek...

@lfidah @dim said...

et>>nie pun prepare ala kadar jea..hehehe

aida>>hehehe...mmgler best...doakan semuanya selamat yea..