Monday, January 3, 2011

~Malam Tahun Baru Di MIBC~

Jumaat lepas iaitu malam tahun baru kami just melepakkan diri di MIBC...Melaka International Bowling Centre...Adik ipar aku ajak main bowling..tapi tak cukup korum..abg ipar dan adik ipar aku yang no 4 tak ada..aku cuma follow jea..main idakler...ada aku terberanak plak..hehehe...

yang pi just my MIL, biras aku dan adik ipar aku.kami yang perempuan2 idakler main.  just memberi sokongan jea..malam tue punyalah ramai orang..lagi pun masa tue ada tournament..itulah yang ramai..

Jom layan gambar....
permandangan dari luar
adriana yang penuh semangat
kami just duduk2 saje...
tengoklah perutku yang bulat seperti bola bowling
tengoklah aksi suamiku
adriana dan neneknya
inilah adik adriana...adriana yang cakap..
dia panggil adik alya..beza setahun daripada adriana..
tapi nampak adik lagi besar daripada kakak..
aku dan birasku...
alya dan mamanya
inilah family sebelah asbenku
adriana+alya..

Dia orang main 2 game..berjanggut nak tunggu..kita tak main jadi agak kebosanan menunggu dia orang abiskan permainannya..suruh adriana angkat bola bowling dia jawab "tak nak bola berat"...

Note>>Bila nampak orang main bowling teringat masa zaman sekolah selalu main bowling..sekarang segan plak nak main...nanti bola asyik masuk longkang jea..

No comments: