Monday, January 10, 2011

~Senarai Semak Peserta ApenIdariana GA~

Salam semua...sorrylah lambat updated pasal ApenIdariana GA nie...GA nie telah pun berakhir pada 8 Januari 2011...So kepada semua peserta GA boleh semak senarai masing-masing takut ada yang aku terlepas pandang.  Sebanyak 93 penyertaan yang telah aku terima..Aku masih menerjah satu-satu...tapi ada yang sempat aku tinggalkan jejak..ada yang aku tak sempat nak tinggalkan jejak..GA aku nie pun simple jea...So tak adaler nak strict sangat...Cuma yang tak dapat kesan url nya kalau dapat cabutan secara automatik akan disqualified yea...

Ok, jom tengok senarai penyertaan:



So, macam mana??ada tak yang aku terlepas pandang...kalau ada sesiapa yang aku tertinggal linknya sila inform aku secepat mungkin yea kerana undian akan dilakukan dalam minggu ini jugak...


12 comments:

Lissa said...

lisa no 4:)

FatimahNordin said...

no. 30 (:

eija_sweetmama said...

tersenarai..no 80..TQ :))

kakngah said...
This comment has been removed by the author.
kakngah said...

hhmm.. rasa mcm xder dlm senarai la..

my n3 >>> http://gengggkapak.blogspot.com/2011/01/apenidariana-anniversary-giveaway.html

Unknown said...

yeah..
syu ada..no 1..

Hana Kirana said...

Hana Kirana 29

Unknown said...

ok,ada:)

fa10 said...

dah ada...

Myalycia said...

ok, dah ada..
no. 70.. tq ;)

Small tony said...

saya no.75
harap ada rezeki kali ni

azura samsuddin said...

nama zura ade... hehhee