SUKA ENTRY DI SINI???

Friday, July 3, 2015

Catatan 13 Ramadhan : Iftar Di Selera Ibuku Bersama Warga Kastam

Teks : Fyda Adim
Foto : Ipad

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Lagi setengah jam mahu pulang. Rehat tadi gigih perah otak untuk menulis entri-entri hari ni. Cuba kira berapa entri aku tulis hari ini. Huh...Berbalik kepada tajuk. Selasa lepas, kami sekeluarga berbuka di luar lagi. Nak buat macam mana program banyak. Kalau tak kami berbuka di rumah aje.

Kali ni berbuka lagi dengan warga Kastam. Kawan-kawan sepejabat asben. Kalau tempoh hari entri di SINI, itu berbuka dengan warga kastam untuk bahagian asben je. Tapi selasa lepas tu atas tanggungan masing-masing.

Kedai Selera Ibuku ni berhadapan dengan Aeon Bandaraya.
 
Menu menu untuk kami empat beranak.
 
Asben amik kepak ayam dan kambing.
 
Ini semuanya group kastam.
 
Satu meja ni penuh group kastam jugak.
 
Aku dan anak-anak duduk di hujung. Duduk dekat orang lain kang tak tenteram orang lain nak menjamu selera. Takut kedengaran suara-suara halus kan. Hahaha...
 
Ini pun sebahagian keluarga yang ada. Lebih kurang 20 lebih orang termasuk dengan ahli keluarga dan anak-anak. Seronok jugak. Itu sahajalah. Pada warga Melaka bolehlah cuba berbuka puasa secara buffet di Selera Ibuku. Menunya juga menarik. Pada aku sedap belaka jugak menunya. Tak tahulah pada tekak orang lain. Sekian dan wassalam...

Salam pena,



1 comment:

adianiez AIDA said...

seronok nyer uolls :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart